Welcome pretty and handsome ♥ Folow | ♥ Dashboard
♥ Niaa Simpsons
Safwan Yazid :)
Friday 16 March 2012 | 19:41 | 0 ♥ Sweet Talking



Hai assalamualaikum semua :)
Harini nak story tentang budak kecik yg bernama Muhammad Safwan Bin Muhammad Yazid :D
Hewhew bermula 16 March 2012 he has been adopted by me .
Kay sweet tak ? Serious aku tak pernah ajak sesiapa jadi adik angkat aku .
Dia orang pertama yang aku ajak jadi adik angkat aku . Ahaii malunyaaaa hehe .
Sorry adik sebab selaam ni akak tak layan adik . Akak ingat adik ni gatal orgnya .
But actly tak , peramah betul budak ni banyak cakap :D
hehe btw aku mula rapat ngn dia sebab dia pandai amik hati aku .
Dia banyak bagi nasihat kat aku macamana caranya nak lupakan EX aku tu
Fikri Hamdan aku tu hewhew apa pun dia suruh aku dah try buat .
Even sakit gila hati ni try lah jugak . tapi kekadang ada yg tak buat haha .
Adikk , akak betul tak dpt lupakan dia lah sayang . Seriouss susahnya .
Apa-apa pun thanks sangat adik sayang sebab nasihat akak ni
even akak pernah terfikir nak bunuh diri . Opsss kay akak janji akak tak buat eh dik :)
Hehe malam semalam adik bg akak link lagu suh tengok kat youtube .
Semuanya ada kena mengena ngn akak :)
Thanks adik wan <3 hewhew kita manja mcm couple .
Dekat tweet and FB bersayang2 .
Hahaha sampai ada org tu sakit hati pulak kan , biarlah hal kita . dia taktau pape .
Hehe sweet lettew :) hehe
Tapi sebab org tu adek takde mood semalam , sorry adek if salah akak :'(
Hehehe okay lah dik , thanks terima akak neh :)
Sayang adik wan ni awwwwww !


Sorry akak ada gambar adek yang neh jerk :p

♥ Owner ♥

  
 Imma Niaa sixteen from Muarr :) Do follow mine ohkayy

♥ Le' Superman ♥


 My brother, bestfriend, boyfriend♥


♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : Niaa