Welcome pretty and handsome ♥ Folow | ♥ Dashboard
♥ Niaa Simpsons
Sad -.-
Saturday 18 February 2012 | 23:31 | 0 ♥ Sweet Talking



Hai semua pembaca *ayat skema* Hihi :p
Banyak happy kan skrg ? Tak pun sebenarnyaa hehehe .
Selama aku single ni selama ni aku belajar melupakan dia ,I can't . haha
dia sebok text aku setiap hari even kadang2 aku tak reply lepastu dia topupkan
aku pdhl kredit aku byk lagi .K takpe kdg2 aku reply jugak sbb kesian kan diaaa -.-
Hakikatnya aku malas nk text dia sbb kan aku nak lupakan dia .
Hmm k fine birthday aku semalam dia bg cincin .disebabkan dia buang cincin
dia kat dalam longkang so dia ganti baru hahaa kelakar .
Aku ckp cmni *KITA BUKAN COUPLE PUN BUATPE BAGI CINCIN?*
Haaa betul kan ? Then dia diam jek hahaa k fine . dah dahhh ,
Actly seseorang tu dah berubah .aku kawan ngn dia dah lama ,
tapi why now dia berubah dgn aku -.- saat aku perlukan sokongan drpd dia :(
Sikit pun tak pedulikan aku kan ? Hmm entahlaaaa
maybe kerja dia lg penting . so biarlahhh .
kawan aku ARINA iaitu sepupu si dia ada kata kat aku .
Takpayah tunggu dia lg maybe dia nak lupakan aku hmm :/ tapi entahla rindu
diia lahhh -.- Encikk H ! Saya rindu awak tau :')
Maaf lau ganggu awak lagi . 
Hmmmm semoga awak jumpa org yg berjaya sayang awak lbh dr
saya sayang awakkk :'( Kbyebyeeee -.-'

♥ Owner ♥

  
 Imma Niaa sixteen from Muarr :) Do follow mine ohkayy

♥ Le' Superman ♥


 My brother, bestfriend, boyfriend♥


♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : Niaa