Welcome pretty and handsome ♥ Folow | ♥ Dashboard
♥ Niaa Simpsons
Ohh my heart broken again -.-
Friday 2 December 2011 | 09:21 | 0 ♥ Sweet Talking
Ei hai darling sweetie preety semua ;)
Whatcha doin ? How ? Fine ? Okay good . AKu yang tak good ni .
Hati aku rasa macam terbelah-belah ni --' Sedih lah sayang 
Aku niy sayang kau sesangat tapi kenapa kau sakiti hati aku sayang ? Erm kau sayang aku lagi tak ?
Kalau taksayang please let me know .
So taklah aku terhegeh-hegeh and excited kat kau kan sayang ?
Hm aku duduk rumah just facebooking-twittering-skypeing je .
Kau kerja then kau balik marah-marah aku kan sayang ? Sweetnya kau sayang .
Kau cakap perkataan kesat kat aku .
Ingat aku niy apa sayang ?Hm aku sayang kau sbbtu aku tak reply apa pun kau cakap kat aku niy sayang sebab aku sabar ngn kau . Tapi
kesabaran aku ada hadnya sayang . Jangan sampai kasih sayang yang kita bina
dua tahun lalu teputus tengah jalan --' AKu sayang kau sangat-sangat .
dan kau macamne ? Aku sendiri taktahu sayang hm .
AKu hanya mampu nangis dan kau taktahu semua niy kan ?
Aku nangis yang ada bestie aku Rina Khay tenangkan perasaan aku niy sayang .
Kau ada ? Erm ada memang ada tapi entah kenapa air mata makin jatuh mengalir di pipi aku sayang hm sedih aku tau tak kau buat aku macamni takpelah .
Kau mabye penat balik kerja tapi sebelum ni kau tak macamni kan sayang ? hm 
ILOVEOUUU sayang only that words I can say right now ! :'(



♥ Owner ♥

  
 Imma Niaa sixteen from Muarr :) Do follow mine ohkayy

♥ Le' Superman ♥


 My brother, bestfriend, boyfriend♥


♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : Niaa