Welcome pretty and handsome ♥ Folow | ♥ Dashboard
♥ Niaa Simpsons
Wonderful day : )
Saturday 26 November 2011 | 09:58 | 0 ♥ Sweet Talking

Hihi hai there , okaay sweet tak pict atas tuu ? Hahaa sweet lar sangat werks .
Neh tadiy hehee adik aku lar snap gambar nih hehee Okaay tadiy ingat nak jumpa
Kak eqin n Kak dewi , tapiy diorang tak jadiy so dengan dia lah also my sister , Iela :)
Kitorang sampai terus melahap haha lapar siakk pergi Kfc duluuu dia belanja xD
Then makan makan town wetex dengan diorang lepastuu serbu Mybox .
Stop sampai situu , citer kat mybox memng segan lah nak nyanyi dgn diaa aww !
Gedik sikit xD hahaa banyak lah kot .
Macam2 lagu nyanyi hehee mesti lah ada favourite song dgn dia tuu .
Pelengkap Hidupku , pheewit duet tuu :p hahaa
Banyak lar lagu kan ? hahaa then turn aku nyanyi lagu paling favourite aku 
MY HEART WILL GO ON :) Lagu blog neh kan ? Hihii walaupun dia taktau lagu ni
tapi sweet gilee tengok dia bila tak tau melodi lagu ni ahahaa kesian : )



Seriously suka pict neh hahaa entahlah taktau kenapa : )
Dah penat nyanyi then town wetex terjumpa adik Eiyqa dan dek liana :) Aww comel diorang .
Sorry adek tak sempat jumpa adik :) Dah senyum tuu kire okay lah kan ? Then jalanjalan .
Macam biasa posing lah kan hahaa thanks budak keci snap kan gambar xD
Gambar dgn kau kau delete kenapa ? hahaa kesian kau xD


Tiba-tiba I've got one message xD Rupanya ad sorang akak neh malumalu nk tegur kita hehee
Eceh text jerk pun padahal depan mata haha serious kelakar xD 
Kakak tu turn dah kenapa ? Dia kata dia sorang jerk alaa malumaluu 
akhirnya jumpa kat luar time tu aku nak balik dah heheew 
Neh gambar aku dgn kakak pemalu and comel : )


Dia comel kan ? hihiii first time jumpa depan mata wehh ^^ hihii
Okaay then gerak balik heheee harini menjadi hari yang sangat indah bagi aku .
Dia baik sangat2 weh hihi dia kelakar and harini aku byk ketawa .
Thanks sayang buat baby happy ! ILOVEYOUU : ) Muahhmuahh


♥ Owner ♥

  
 Imma Niaa sixteen from Muarr :) Do follow mine ohkayy

♥ Le' Superman ♥


 My brother, bestfriend, boyfriend♥


♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : Niaa